Regulamin Sklepu

# Regulamin Sklepu Internetowego

## I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego pod adresem www.zdwstudio.pl
2. Właścicielem sklepu jest Agadan Daniel Obalski, zarejestrowana pod numerem NIP 7311959949, REGON 101707750, z siedzibą w Pabianicach 95-200, Dolna 27/28, zwana dalej "Usługodawcą".
3. Kontakt z Usługodawcą możliwy jest pod adresem e-mail: daniel.obalski@outlook.com oraz telefonicznie pod numerem: 603157572
4. Regulamin jest zgodny z polskim i europejskim prawem, w tym ustawą o prawach konsumenta oraz RODO.

## II. Warunki zawarcia umowy

1. Złożenie zamówienia w sklepie wymaga akceptacji niniejszego regulaminu.
2. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Usługodawcę.
3. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).


## III. Metody płatności

1. Płatności za zamówienia można dokonać za pośrednictwem:
- przelewu bankowego,
- systemów płatności elektronicznych (np. przelewy24),

2. Rezerwacja usługi rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Usługodawcy.

## IV. Prawo odstąpienia od umowy

1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy poinformować Usługodawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. za pomocą poczty elektronicznej na adres daniel.obalski@outlook.com), lub poprzez anulowanie rezerwacji w systemie bookero.
3. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci wszystkie otrzymane płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania informacji o decyzji Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
4. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu tych samych metod płatności, które zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inne rozwiązanie.


## V. Procedura reklamacyjna

1. Konsument ma prawo złożyć reklamację w przypadku nie wywiązania się usługodawcy z zamówionej usługi.
2. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres siedziby Usługodawcy lub za pomocą poczty elektronicznej na adres daniel.obalski@outlook.com
3. Reklamacja powinna zawierać:
- dane kontaktowe Konsumenta,
- opis nie wywiązania się z usługi,
- datę zakupu i dowód zakupu (np. paragon lub fakturę).
4. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
5. W przypadku uwzględnienia reklamacji Usługodawca zobowiązuje się do usunięcia wady lub zwrotu pieniędzy, zgodnie z żądaniem Konsumenta.

## VI. Polityka prywatności

1. Administratorem danych osobowych jest Agadan Daniel Obalski.
2. Dane osobowe zbierane podczas korzystania ze sklepu internetowego są przetwarzane w celu realizacji zamówień, obsługi klienta oraz, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
3. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom trzecim wyłącznie w celu realizacji zamówień (np. firmom kurierskim lub operatorom płatności).
4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
5. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej Sprzedawcy.

## VII. Postanowienia końcowe

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.12.2024 i obowiązuje na czas nieokreślony.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie, o czym poinformuje Klientów z odpowiednim wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz RODO.